Periodontoloji

Klinik 23 Nisan Bursa Periodontoloji Diş Eti Hastalıkları Tedavisi

Diş eti hastalıkları (periodontal hastalıklar) sadece diş etlerini değil aynı zamanda dişleri hatta genel vücudun durumunu da etkiler.

Diş eti hastalıkları çoğunlukla dişlerin üzerinde biriken plak nedeniyle oluşup, diş eti enflamasyonu (gingivitis) veya daha ileri seviye olan çevre kemik dokusunun kaybı (periodontitis) ve dişin kaybına kadar ilerleyebilen ciddi problemlere neden olabilir. Kalp hastalıkları başta olmak üzere pek çok diğer sistemik hastalığın oluşumunda bir etken olabileceği tıbbi açıdan kanıtlanmış bir gerçektir.
Diş etlerinde iltihaplanma, şişme, kızarıklık ve kanama ile birlikte kendisini gösteren diş eti hastalıklarının çok geç olmadan tedavi edilmesi gerekir. Aksi halde diş eti çekilmesi, diş eti apsesi, kötü ağız kokusu (halitozis), hassas ve sallanan dişler (mobilite) ve nihayetinde diş kaybına kadar ilerleyen bir tabloyla karşılaşabilinir. Günlük yaşantınızda ve özellikle tedavi süresince ağız hijyenine dikkat edilmesinin tedavilerinizin başarısında diş ve diş eti sağlığınızın korunmasında önemli bir rol oynadığını hatırlatmak isteriz. Eğer diş eti problemleriniz olduğunu düşünüyorsanız kliniğimize başvurabilirsiniz.

Kliniğimizde;

• Profesyonel diş taşı temizliği (Detertraj, küretaj)
  • Antibiyotik destekli periodontal tedavi
  • Estetik diş eti uygulamaları (Gingivektomi, gingivoplasti)
  • Frenulum serbestleştirmeleri (Frenektomi)
  • Flep operasyonları
  • Dişeti ve kemik greftleri
  • Yönlendirilmiş doku rejenerasyonu
  • Trombositten zengin fibrin (Prf) uygulamaları gibi periodontal cerrahi tedavi işlemlerini güvenle yaptırabilirsiniz.

Did you like this? Share it!

0 comments on “Periodontoloji

Comments are closed.